Friday 22 December 2017

Przenoszenie średnio sprzętowe


Jak używać średniej ruchomej zwrotnicy, aby wprowadzić transakcje Już wiesz, jak określić trend, wykreślając średnie ruchome wartości na wykresach. Powinieneś także wiedzieć, że średnie ruchome mogą pomóc ci określić, kiedy trend się kończy i odwróci. Wszystko, co musisz zrobić, to umieścić na wykresie kilka średnich ruchomych i poczekać na zwrot. Jeśli średnie ruchome krzyżują się, może to oznaczać, że trend wkrótce się zmieni, dając w ten sposób szansę na lepsze wejście. Dzięki lepszemu wejściu, masz szansę na włożenie mo8217 pipsów Jeśli Allen Iverson zarabiał na życie poprzez ruch killer crossover, to dlaczego nie możesz pozwolić ci spojrzeć na ten dzienny wykres USDJPY, aby pomóc wyjaśnić średnią ruchomą transakcję crossover. Od kwietnia do lipca para była w dobrym trendzie wzrostowym. Wyprzedano około 124,00, po czym powoli ruszyliśmy w dół. W połowie lipca widzimy, że 10 SMA przekroczyło 20 SMA. I co się potem wydarzy? Miły downtrend Jeśli miałbyś zwarcie na przecięciu ruchomych średnich, zrobiłbyś sobie prawie tysiąc pipsów Oczywiście, nie każdy handel będzie zwycięzcą tysiąca pipsów, zwycięzcą stu pipsów, a nawet Zwycięzca 10-pip. Może to być przegrana, co oznacza, że ​​musisz zastanowić się nad tym, gdzie umieścić stop loss lub kiedy czerpać zyski. Po prostu nie możesz wskoczyć bez planu. Co robią niektórzy handlowcy, to że zamykają swoją pozycję po dokonaniu nowego crossovera lub gdy cena przesunęła się o pozycję z góry określoną ilość pestek. Tak właśnie robi Huck w swoim systemie HLHB. Ona wychodzi, gdy nowy crossover został wykonany, ale na wszelki wypadek ma również stop loss na 150 pipsów. Powodem tego jest po prostu nie wiedzieć, kiedy następna zwrotnica będzie. Możesz poczuć się krzywdzącym, jeśli poczekasz zbyt długo Jedną rzeczą, na którą warto zwrócić uwagę w systemie crossover, jest to, że podczas gdy pracują pięknie w niestabilnym i modnym środowisku, nie działają tak dobrze, gdy cena sięga. Dostaniesz hit z tonami sygnałów zwrotnicy i możesz znaleźć się zatrzymany wiele razy, zanim ponownie złapać trend. Zapisz swoje postępy, logując się i oznaczając ukończoną lekcję. Prosta średnia ruchoma (SMA) Objaśnienie Prosta średnia ruchoma (SMA) to najprostszy typ średniej ruchomej w analizie forex (DUH). Zasadniczo, prosta średnia krocząca jest obliczana przez zsumowanie ostatnich 8220X8221 okresów cen zamknięcia, a następnie podzielenie tej liczby przez X. Don8217t martwić, we8217ll uczynić go krystalicznie czystym. Obliczanie prostej średniej ruchomej (SMA) Jeśli narysowałeś prostą średnią kroczącą z 5 okresów na wykresie jednogodzinnym, sumowałbyś ceny zamknięcia z ostatnich 5 godzin, a następnie podzieliłeś tę liczbę przez 5. Voila Masz średnią cena zamknięcia w ciągu ostatnich pięciu godzin Wyrównaj te średnie ceny i uzyskaj średnią ruchomą Jeśli masz zamiar wykreślić 5-okresową prostą średnią kroczącą na 10-minutowej mapie walutowej, sumowałbyś ceny zamknięcia z ostatnich 50 minut a następnie podziel tę liczbę przez 5. Jeśli chcesz wykreślić prostą średnią kroczącą z 5 okresów na wykresie 30-minutowym, sumowałbyś ceny zamknięcia z ostatnich 150 minut, a następnie podzielisz tę liczbę przez 5. Jeśli masz zamiar wykreślić 5-letnia prosta średnia ruchoma na 4 godz. chart8230 Okay, ok, wiemy, wiemy. Otrzymujesz obraz Większość pakietów wykresów zrobi dla ciebie wszystkie obliczenia. Powodem, dla którego po prostu znudziłyśmy się (ziewanie) z 8220how to 8221 na obliczaniu prostych średnich kroczących, jest to, że ważne jest zrozumienie, abyś wiedział, jak edytować i modyfikować wskaźnik. Zrozumienie działania wskaźnika oznacza, że ​​można dostosowywać i tworzyć różne strategie w miarę zmiany otoczenia rynkowego. Teraz, podobnie jak w przypadku niemal każdego innego wskaźnika forex, średnie ruchome działają z opóźnieniem. Ponieważ bierzesz średnie historyczne historie cen, naprawdę widzisz tylko ogólną ścieżkę niedawnej przeszłości i ogólny kierunek działania ceny krótkoterminowej 8220future8221. Zastrzeżenie: Przeniesienie średnich nie zamieni cię w panią Cleo psychiczną Oto przykład, jak średnie ruchome wygładzają cenę akcji. Na powyższym wykresie przedstawiliśmy trzy różne SMA na wykresie 1-godzinowym USDCHF. Jak widać, im dłuższy jest okres SMA, tym bardziej pozostaje on w tyle za ceną. Zauważ, że SMA 62 jest dalej niż obecna cena niż 30 i 5 SMA. Wynika to z faktu, że 62 SMA sumuje ceny zamknięcia z ostatnich 62 okresów i dzieli je przez 62. Im dłuższy okres czasu używasz na SMA, tym wolniej reaguje na ruch cenowy. SMA na tym wykresie pokazują ogólny nastrój rynku w tym momencie. Tutaj widzimy, że para zyskuje na popularności. Zamiast tylko spojrzeć na aktualną cenę rynku, średnie ruchome dają nam szerszy obraz, a my możemy teraz zmierzyć ogólny kierunek jego przyszłej ceny. Korzystając z SMA, możemy stwierdzić, czy para zyskuje na popularności, traci na wartości, czy po prostu sięga. Jest jeden problem z prostą średnią kroczącą: są podatne na skoki. Kiedy tak się dzieje, może to dać nam fałszywe sygnały. Możemy myśleć, że nowy trend walutowy może się rozwijać, ale w rzeczywistości nic się nie zmieniło. W następnej lekcji pokażemy, co mamy na myśli, a także przedstawimy inny typ średniej ruchomej, aby uniknąć tego problemu. Zapisz swoje postępy, logując się i oznaczając ukończoną lekcję. Ikony pulpitu poruszają się na własnym xrtpatriot 29 lutego 2017, 21:27 Tak, jak mówi tytuł, moje ikony na pulpicie nie zostaną ustawione. To się właśnie wydarzyło 2 dni temu, w niedzielę moje ikony były tam, gdzie je umieściłem, i nie ruszałem się sam. Nagle w poniedziałek są one automatycznie rozmieszczone po lewej stronie w żadnym określonym porządku. Więc, co jest przyczyną tego pierwszego, pozwól mi powiedzieć, już sprawdziłem, automatyczne ustawianie NIE jest włączone. Nie kliknąłem też prawym przyciskiem myszy na mój pulpit i kliknąłem sortuj według gt. Ten problem występuje podczas uruchamiania systemu, mogę przenieść ikonę do innego miejsca, zrestartować komputer i zostanie on przeniesiony z powrotem na lewą stronę ekranu. Mam konfigurację z dwoma monitorami, mam monitor 22 asus podłączony przez HDMI do DVI (koniec HDMI jest na monitorze), a następnie 40 telewizorów podłączonych od HDMI do HDMI. Oba monitory pracują na jednej karcie graficznej HIS 6950 2GB. Miałem to działa dobrze od września ubiegłego roku. Jedynym zbiegiem okoliczności, jaki mogłem o tym przypuszczać, mogło to być moje sterowniki graficzne. Jeśli moja pamięć służy mi poprawnie, zaktualizowałem ją z 12.11 na 12.12 dla karty ATI w niedzielę wieczorem po tym, jak pojawiło się i podsłuchiwało mnie, a ja zdecydowałem, że nie byłem wystarczająco leniwy, by przypomnieć mi to tydzień później. Więc poszedłem do przodu i zaktualizowałem, wszystko działało dobrze, zamknęło i uruchomiłem komputer z powrotem następnego dnia (poniedziałek) i pewnie wystarczająco dużo ikon przeniesiono. albo to problem, albo jego wielki zbieg okoliczności. Zamierzam przetasować sterowniki do wersji 12.11, żeby przetestować tę teorię, ale byłem ciekawy, czy ktoś inny słyszał o tym raporty, czy nawet sam doświadczył tego problemu, a jeśli tak, to był to ten sam 12.12 kierowca, o którym wspomniałem, czy coś innego I oczywiście jeśli mieliby ten problem, gdyby znaleźli rozwiązanie. ZłoŜę raport z moimi odkryciami na temat wycofania sterownika i czy tak się stało. 29 odpowiedzi Ostatnia odpowiedź 24 grudnia 2018 Więcej o przenoszeniu ikon na pulpicie Sugeruję skanowanie pod kątem złośliwego oprogramowania (pobierz malwarebytes ze strony malwarebytes. org, jeśli go nie masz) i wykonaj pełne skanowanie za pomocą aplikacji antywirusowej. Usuń wszystkie znalezione aplikacje. Malware Bytes, Spybot SampD i Microsoft Security Essentials przywróciły tylko pliki cookie. Ikony pulpitu poruszają się po samodzielnie rozwiązanych ikonach systemu Windows 10 poruszających się samodzielnie Rozwinięte ikony pulpitu losowo poruszające Rozdzielczość w grze poruszające ikony pulpitu rozwiązane Ikony pulpitu nadal poruszają się. Can039t znaleźć odpowiedź. Zapytać. Jeśli używasz Windows 7 prawym przyciskiem myszy na pulpicie przejdź do personalizacji, kliknij na ikonę zmiany pulpitu po lewej stronie ekranu, nowe okno otwiera odznacz pole Zezwalaj motywy na zmianę ikon na pulpicie. problem rozwiązany. Okay faceci Mój przyjaciel miał podobny problem i mam dwa możliwe rozwiązania: ROZWIĄZANIE 1 KROKI: 1. Kliknij prawym przyciskiem pulpit. 2. W menu rozwijanym kliknij opcję Odśwież. 3. Przejdź do menu Start i wyłącz komputer. 4. Uruchom ponownie komputer. Jeśli to nie zadziała, spróbuj tego: ROZWIĄZANIE 2 KROKI: (Będziesz musiał działać jako Administrator). 1. Naciśnij Ctrl Alt Del, aby otworzyć Menedżera zadań 2. Na karcie Procesy przejdź do procesu explorer. exe. 3. Kliknij lewym przyciskiem myszy proces Explorer. exe, aby go wybrać. 4. Na dole Menedżera zadań kliknij przycisk Zakończ proces. WAŻNE: Spowoduje to zakończenie procesu Eksploratora Windows. Twój interfejs zniknie. Nie panikuj. Eksplorator Windows uruchamia interfejsy w systemie Windows 7, więc nie odstraszaj i nie zamykaj Menedżera zadań 5. Na górze Menedżera zadań kliknij Plik. 6. W rozwijanym menu kliknij Nowe zadanie (Uruchom). 7. Spowoduje to otwarcie okna Utwórz nowe zadanie. 8. Teraz w polu Otwórz wpisz explorer. exe. 9. Naciśnij OK. Spowoduje to ponowne uruchomienie procesu Eksploratora Windows. Twój interfejs pojawi się ponownie. Mam nadzieję, że jedno z tych dwóch rozwiązań pomoże rozwiązać twoje problemy. Proponuję zachować ostrożność przy drugim rozwiązaniu, jeśli nie znasz Taskmanagera, lub kończąc uruchamianie procesów lub procesu Eksploratora Windows. Jeśli żadne z tych rozwiązań nie pomoże, przepraszam, ale może istnieć głębszy, bardziej techniczny problem, który ma wpływ na twój komputer. Kliknąłem, aby odpowiedzieć na ten wątek (PONIŻEJ), a nie powyższy: Chciałem zapytać, jak mam się upewnić, że jestem administratorem w rozwiązaniu sugerowanym poniżej. Dobra faceci Mój przyjaciel miał podobny problem, a ja mam dwa możliwe rozwiązania: ROZWIĄZANIE 1 KROKI: 1. Kliknij prawym przyciskiem pulpit. 2. W menu rozwijanym kliknij opcję Odśwież. 3. Przejdź do menu Start i wyłącz komputer. 4. Uruchom ponownie komputer. Jeśli to nie zadziała, spróbuj tego: ROZWIĄZANIE 2 KROKI: (Musisz uruchomić jako Administrator). 1. Naciśnij Ctrl Alt Del, aby otworzyć Menedżera zadań 2. Na karcie Procesy przejdź do procesu explorer. exe. 3. Kliknij lewym przyciskiem myszy proces Explorer. exe, aby go wybrać. 4. Na dole Menedżera zadań kliknij przycisk Zakończ proces. WAŻNE: Spowoduje to zakończenie procesu Eksploratora Windows. Twój interfejs zniknie. Nie panikuj. Eksplorator Windows uruchamia interfejsy w systemie Windows 7, więc nie odstraszaj i nie zamykaj Menedżera zadań 5. Na górze Menedżera zadań kliknij Plik. 6. W rozwijanym menu kliknij Nowe zadanie (Uruchom). 7. Spowoduje to otwarcie okna Utwórz nowe zadanie. 8. Teraz w polu Otwórz wpisz explorer. exe. 9. Naciśnij OK. Spowoduje to ponowne uruchomienie procesu Eksploratora Windows. Twój interfejs pojawi się ponownie. Mam nadzieję, że jedno z tych dwóch rozwiązań pomoże rozwiązać twoje problemy. Proponuję zachować ostrożność przy drugim rozwiązaniu, jeśli nie znasz Taskmanagera, lub kończąc uruchamianie procesów lub procesu Eksploratora Windows. Jeśli żadne z tych rozwiązań nie pomoże, przepraszam, ale może istnieć głębszy, bardziej techniczny problem, który ma wpływ na twój komputer. Orcrist90, żadne z twoich sugestii mi nie pomogą. Jakie są dowody na poparcie któregokolwiek z nich. Jaki dokładnie był podobny problem, jaki miał twój przyjaciel, i czy odniósł sukces w ich realizacji? W szczególności, co zmieniają twoje kroki, aby ikony nigdy nie zostały ponownie zakodowane. Hii. A mają podobny problem. Jedyne rozwiązanie, jakie znalazłem, to wyłączyć usługę Theme w panelu serwisowym (kliknij prawym przyciskiem myszy Mój komputer, kliknij Zarządzaj). Ma jednak pewne problemy - widok pulpitu staje się staroświecki. Moje ikony zaczęły się ruszać po tym, jak odłączyłem drugi monitor i teraz używam tylko kabla głównego z przewodem hdmi. Zostawiam ikony po lewej stronie pulpitu, ale po ponownym uruchomieniu są one bardziej po prawej stronie. Wypróbowałem wszystkie powyższe sugestie, żadna nie działa. Co to może być Jakieś sugestie Okay faceci Mój przyjaciel miał podobny problem i mam dwa możliwe rozwiązania: ROZWIĄZANIE 1 KROKI: lt. ROZWIĄZANIE GT 2 KROKI: (Będziesz musiał działać jako Administrator). lt. gt Ditto - oba te kroki są po prostu zatrzymaniem procesu, a następnie jego ponownym uruchomieniem, ponieważ nic się nie zmieniło w rzeczywistym procesie. Czyta tak samo pliki, które zawsze czyta po włączeniu komputera i uruchamia te same procesy w tym samym niestabilnym stanie. W każdym razie - wydaje mi się, że jest to związane ze sterownikiem monitora graficznego i graficznego dla mnie. Jestem poza moim królestwem, ale inne symptomy, które widzę, związane z tasowaniem ikon, to: - Zdarza się to sporadycznie, gdy mój monitor przechodzi w stan czuwania, 1x miesiąc, jak ktoś powiedział --- gt być może związane z zarządzaniem energią - Wydaje się być związane z pozostawieniem go na długi czas --- gt prawdopodobnie nie ma wycieku pamięci, ponowne uruchomienie procesów spowoduje uwolnienie i ponowne ustanowienie pamięci, ale jest to jedynie tymczasowe obejście, musisz teraz zachować - jeśli okna są otwarte, gdy mój monitor przejdzie w tryb gotowości, Win7 zawsze zmienia rozmiar na ładne małe prostokąty i kaskadowo je z lewego górnego rogu (nigdy nie zmaksymalizować okien) - Kiedy zimny rozruch mój komputer mruga monitor błąd (nie system operacyjny, monitor) mówiąc, że rozdzielczość musi być ustawiona na 1920 x 1080. --- gt desktop rt. rozdzielczość ekranu kliknięcia 1920x1080 (zalecane) --- gt jak Win7 nie udostępnia tych informacji lub ich niedopasowanie za pomocą piksela Właśnie sprawdziłem sterownik karty graficznej - HP-coś - i miał aktualizację do pobrania i zainstalowania. --- gt Niepublikowane, wymagane dane Win7 musi porozmawiać i nikt nie przechodzi Kolejne obejście to aplikacja do organizacji pulpitu. Prowadziłem jeden z nich (zwany Fences kilka lat temu, nie wiem, czy jest on teraz w pobliżu) i zatrzymał losowe tasowanie ikon. Jednak Aero Win7 (bez widżetów) PLUS aplikacja była za dużo świstem zasobów. Teraz, jeśli Flash działa, mogę równie dobrze iść na lunch, zanim wróci moja mysz. Po prostu ciekawy, czy ktoś zauważył jakiekolwiek inne korelacje wokół punktów dotykowych przypominających grafikę. Ikony pulpitu Windows 7 rozwiązany Windows 10 - Zablokuj ikony na pulpicie, aby zapobiec poruszaniu się Rozwiązane Pewne ikony pulpitu poruszające się po rozwiązaniu problemu Utrzymaj ikony pulpitu od przejścia od drugorzędnego do podstawowego Komputer rozwiązany kreatywny, ale uparty komputer (ASUS) wybiera własny pulpit i ikony rozwiązane Ikony Przenieś tam własne ikony pulpitu przesuwające się za każdym razem, gdy uruchamiam system - Windows 8.1 Proszę przestać przesuwać ikony pulpitu Problem z ikonami pulpitu poruszającymi się po aktualizacji karty wideo. Wszystkie ikony przechodzące na pulpit po zainstalowaniu SSD. Nie zezwalaj na przenoszenie ikon na pulpicie Jak zatrzymać ikony pulpitu przed poruszaniem się na komputerze z systemem Windows 7 Ikony na pulpicie Poruszaj się Zatrzymaj ikony na pulpicie z poruszającymi się rozwiązaniami Ikony na pulpicie poruszają się po przełączeniu monitorów Rozwiązany monitor Acer XB280HK 4k Won039t Pozwól mi przenieść ikony pulpitu w dalszą stronę Więcej Zasoby Ikony pulpitu poruszają się po graniu w grę na pełnym ekranie Rozwiązane ikony na pulpicie Przesuń za każdym razem gdy gram w grę Ikony na pulpicie przesuń w lewo Nie zmieniaj ani nie klikaj ikon na pulpicie Podczas zmiany ustawień monitora wszystkie foldery na pulpicie przesuwają się na lewy ekran

No comments:

Post a Comment